fredag 1 november 2013

Test av restaurang Puta Madre - Göteborg centrum

Test av restauranger och caféer i Göteborg en bit bort från Linnégatan

Puta Madre

Igår torsdag var jag på After Work med några av mina kollegor. De hade bokat bord på Puta Madre som ligger på Magasinsgatan.

Detta blev den mest annorlunda miljö jag varit i, i restaurangväg i Göteborg.
Jag gillade både maten och miljön, det var trevlig personal, men servicen var ganska långsam vid detta tillfälle.

Det var mycket tyg i inredningen vilket troligen bidrog till att det blev en ganska låg och skön ljudvolym.

Jag fick känslan av Frankrike, men det är en mexikansk restaurang.
Jag upplevde att det är ett bra ställe att gå för att äta och prata med varandra och samtidigt kunna höra varandra bra.
Dryckesmeny

Några bilder tagna med min mobil (då jag missade att ta med en bra kamera) :

Lite känsla av inredningen:


 Jag åt ryggbiff med tortilla. Köttet var supergott och mört!


 Till efterrätt är det tårtor som gäller.

Här är ett exempel på en av tårtorna:
 

2 kommentarer:

  1. Brukar kika in här och du inspirerar alltid med dina foton och att våga testa på nya saker.
    Bloggar själv om livet som hemmafru och gillar att inspireras av livet.
    Vi gick på högstadiet tillsammans så det är extra kul att få följa med i din blogg.
    Önskar dig en skön helg.
    Kram Annika Safakho

    SvaraRadera
  2. Tack Annika, vad roligt, jag minns dig! Du ser ut att själv ha en välfylld, fin blogg fylld av energi, jag har varit inne och kikat lite ibland!

    SvaraRadera