tisdag 5 november 2013

Test av restaurang Bistro Italiano - Linné i Göteborg

Bistro Italiano - Övre Husargatan i Göteborg
Häromdagen provade vi en tämligen ny restaurang på Övre Husargatan, Bistro Italiano. När jag passerat restaurangen tidigare har jag tyckt att miljön verkar mysig.

Det var lite för kallt för att sitta ute så vi satt inomhus. Miljön var ok, inte riktigt så mysigt som jag hade förväntat mig, men det är min känsla.
Menyn som jag fick var enkel och såg lite sliten ut, vilket gjorde mig lite besviken.
Jag beställde en pasta med scampi och vitvin och spenat. Min pojkvän beställde några blandade sorters kött och potatis.
Vi blev båda nöjda med våra rätter. Jag tyckte det var jättegod smak på min pastarätt.

Servicen var ok, men kändes rätt enkel. Jag märkte att jag hade högre förväntningar på stället än det besvarade. Kan tänka mig att äta där igen, men det är inte mitt förstaval.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar