tisdag 5 november 2013

Test av restaurang La Cucaracha Linné i Göteborg - Varning

La Cucaracha - Varning - Linnégatan

Nyligen var vi sugna på att testa en ny restaurang på Linnegatan och tänkte att det kunde passa med en alldeles nyöppnad restaurang.

Det som förut hette Rumpan Bar hade nu ersatts av en restaurang. (Vilket jag tycker är synd för jag gillade Rumpan Bar)

Mötet med denna restaurang blev dock fullkomligt kaotiskt.

Jag beställde några tapas och av fyra tapas var en rätt jätteusel, jag ville inte äta upp den, 2 rätter var ganska goda och en rätt var halvdan. Dessutom fick min pojkvän inte sin rätt ens en stund efter att jag hade ätit upp och när de kom med en rätt så stämde det inte för fem öre med det som han beställt.

Det slutade med att vi gick därifrån utan att min pojkvän ätit någon mat, men vi slapp betala. Åtminstone något som restaurangen "gjorde rätt". Så en varning vill jag utfärda för denna restaurang. Enligt en källa har restaurangen också fått dåliga recensioner, så det verkar inte bara vara denna gång som det blivit ett dåligt resultat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar